Biznes

Smartfon i smartwatch – połączenie idealne?

Coraz popularniejsze staje się rozszerzanie możliwości smartfonów poprzez dodatkowe urządzenia zewnętrzne. Mowa przede wszystkim o smartwatchach, które jeszcze niedawno nie cieszyły się zbytnią popularnością. Dzisiaj, za sprawą rozwoju tych urządzeń, sytuacja wygląda zgoła inaczej. Smartwatch to inteligentny zegarek, który poza...

Więcej z Biznes

Smartfon i smartwatch – połączenie idealne?

Coraz popularniejsze staje się rozszerzanie możliwości smartfonów poprzez dodatkowe...

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł.

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej...

Sponsoring sportowy wspiera sprzedaż koncernów motoryzacyjnych.

Marki o znanej i ugruntowanej pozycji na rynku coraz częściej podejmują współpracę ze...

Siłownie i kluby fitness to zyskowny biznes. Polski rynek do 2017 r. urośnie trzykrotnie

Rynek klubów fitness i siłowni w Polsce dziś wart jest 1,5 mld zł, ale w ciągu następnych...

Rynek artykułów sportowych jest wart 8 mld zł i rośnie w tempie 5 proc. rocznie

Polacy aktywnie spędzają czas wolny. Coraz więcej osób preferuje zdrowy styl życia. Nic...

W Polsce marketing sportowy nadal raczkuje.

Marketing sportowy jest w Polsce znacznie mniej popularny niż w krajach zachodnich. Raptem...

W polskim sporcie brakuje prywatnych sponsorów

W polskim sporcie brakuje zaangażowania prywatnego biznesu – uważa Jan Krzysztof...