Co zrobić, żeby mieć płaski brzuch?

brzuch-300x168Atrakcyjność to głównie dobre proporcje ciała. Dla dobrego wyglądu mniejsze znaczenie ma waga czy rozmiary. Piękno ciała tworzą kocie ruchy, sprężyste mięśnie i gracja. Lekkość poruszania się pozwala od razu ocenić pewność siebie i możliwości człowieka. Ważną rolę w utrzymywaniu wyprostowanej postawy pełnią mięśnie tułowia i brzucha. Podtrzymuja trzewia, chronią narządy wewnętrzne i stabilizują pozycję ciała.

Większość z nas wiele godzin dziennie spedza w pozycji siedzacej, dlatego mamy osłabione mięśnie brzucha, co powoduje kłopoty z odstajacym brzuchem.

Stosujac tylko trening na mięśnie brzucha nie spalimy tluszczu z tych miejsc. Aby odchudzić brzuch konieczne jest stosowanie ujemnego bilansu kalorycznego w postaci odpowiedniej, niskokalorycznej diety oraz treningu aerobowego, w którym angażujemy wiele grup mięśni dluższy czas, np.:

jogging,
plywanie,
marszobiegi.
Ćwiczeń na brzuch jest niezliczona ilość. Doskonałe efekty daje wykonywanie serii ćwiczeń jedno po drugim bez przerw, pamietając o ciągłym napieciu mięśni. Ćwiczenia należy wykonywać naprzemiennie na mięśnie proste i skośne. Najważniejsza jest jednak jakość wykonywania ćwiczeń, a nie ilość.

Poświecając 15 minut dziennie na trening mięśni brzucha, już po dwóch tygodniach zauważymy poprawę ich wyglądu. Jeśli zmienimy dietę, odejmując 20% spożywanych węglowodanów, efekty mogą być naprawdę zdumiewające, gdyż dopiero utrzymanie ujemnego bilansu kalorycznego usunie zbędny tluszcz.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*