Aerobiczna 6 Weidera

Aerobiczna 6 Weidera, znana wszystkim pod skrótem A6W, jest to dobry zestaw 6 aerobowych ćwiczeń fitness. Ćwiczenia te służą do wzmocnienia mięśni brzucha oraz poprawienia ich rzeźby. Jest to więc doskonały zestaw ćwiczeń na brzuch zarówno dla osób chcących schudnąć, jak i dla tych, którzy chcą wypracować sobie „kaloryfer”. Aby osiągnąć zamierzony przez nas efekt należy regularnie i sumiennie ćwiczyć Aerobiczna 6 Weidera najlepiej 5-7 dni w tygodniu. Oczywiście same ćwiczenia Aerobiczna 6 Weidera to połowa sukcesu, druga połowa to nasza dieta, jeśli chcemy schudnąć i zrzucić zbędny tłuszczyk to niezbędna będzie dieta wysokobiałkowa o małej ilości węglowodanów i tłuszczu, a więc ograniczamy spożycie chleba, ziemniaków, czipsów, napojów gazowanych i soków owocowych itp. Aerobiczna 6 Weidera to nie wszytko dodatkowo niezbędne będą ćwiczenia aerobowe np. bieganie, pływanie lub uprawianie jakiegoś sportu. Bez wysiłku fizycznego nie ma co oczekiwać cudów. Chcesz mieś wyrzeźbiony brzuch to musisz się postarać…

Aerobiczna 6 Weidera – Ćwiczenia:

Ćwiczenie 1.
Układamy ręce wzdłuż tułowia. Następnie unosimy klatkę piersiową, tak, aby część lędźwiowa pleców została na podłożu. Równocześnie unosimy jedną nogę zgiętą pod kątem prostym w kolanie. Podnosimy tułów i nogę, aż nie stworzą one ze sobą kąta prostego. W tym momencie łapiemy rękami za kolano i przytrzymujemy takie ułożenie przez 3 sekundy. Jest to bardzo ważne! Wracamy do ułożenia początkowego i powtarzamy ćwiczenie drugą nogą.
Wygląda to tak:

Ćwiczenie 2.
Ćwiczenie to wygląda tak samo jak ćwiczenie pierwsze, z tym, że w tym ćwiczeniu obie nogi podnosimy równocześnie.
Wygląda to tak:

Ćwiczenie 3.
Ćwiczenie to wygląda podobnie do ćwiczenia pierwszego, z tym, że w tym ćwiczeniu podnosimy się i opuszczamy mając cały czas ręcę splecione na karku.
Wygląda to tak:

Ćwiczenie 4.
Ćwiczenie to jest niejako fuzją ćwiczeń drugiego i trzeciego. Podnosimy w nim obie nogi równocześnie mając ręce splecione na karku.
Wygląda to tak:

Ćwiczenie 5.
Unosimy klatkę piersiową mając ręce zaplecione na karku, podobnie jak w ćwiczeniu trzecim. Następnie podnosimy i opuszczamy nogi podobnie jak w ćwiczeniu trzecim, z tym że robimy to bardzo szybko, około 6 razy i nie odkładamy nóg na ziemię! Wygląda to podobnie do rowerka, z tym że pamiętamy, aby nogi podczas ruchu zbliżającego do klatki piersiowej miały kąt prosty w kolanie.
Wygląda to tak:

Ćwiczenie 6.
Unosimy równocześnie obie wyprostowane nogi i klatkę piersiową i przytrzymujemy około 3 sekundy.
Wygląda to tak:

Aerobiczna 6 Weidera plan ćwiczeń, ilość serii i powtórzeń.

Opis Aerobicznej szóstki Weidera (a6w)
6 Weidera została opracowana z myślą o spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w okolicy brzucha oraz znacznym wzmocnieniu tychże mięśni.

Pragnę tu dodać, iż a6w nie powoduje znacznej redukcji tkanki tłuszczowej, aczkolwiek wzmocnienie i uwidocznienie mięśni brzucha jest zadowalające.

Cykl ćwiczeniowy aerobicznej szóstki Weidera:
1 dzień – 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
2,3 dzien – 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
4,5,6 – dzień – 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
7,8,9,10 – dzień – 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
11,12,13,14 – dzień – 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
15,16,17,18 – dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
19,20,21,22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
23,24,25,26 – dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
27,28,29,30 – dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
31,32,33,34 – dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
35,36,37,38 – dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
39,40,41,42 – dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

Podobne artykuły...

19 komentarzy

  1. boom pisze:

    rewelacyjne ćwiczenia! 3 razy w tygodniu chodze na siłkę(powerhouse), a oprócz tego w domu robie 6W. Wysiłek jest spory, ale mam co zrzucać;p polecam!

  2. :D pisze:

    ja po 1 dniu juz ostatnie ćwiczenie to taki bol brzucha ;d

  3. Gaab pisze:

    Szaał ciaał.^^:D
    polecaam.!;p

  4. Gaab pisze:

    szaał ciaał.^^;D
    polecaam.!

  5. ziom3 pisze:

    witam ja po 8 dniu 6w. juz widac takie uksztaltowanie brzucha:) to jest pprada

  6. Kasperov pisze:

    to jestes zwyklym leszczem!
    😀

  7. anonim pisze:

    mam 13 lat i już robie 30dni a6w

  8. anonim pisze:

    widzać efekty powoli

  9. hmujekdrobnostujek pisze:

    Cwiczenia hard 😀 mam 32 dzien . Widac efekty 😛

  10. Ryba pisze:

    ja wyrzeźbiłem sobie brzuch po3 cyklach, oczywiście z dietą.

  11. Adam pisze:

    Już zaczynam robic, i powiem że miałem po 2 dni brzuch bardzo spiety, do tego robie brzuszki, pompki i biegam. Może bede miał kaloryferek mały 🙂

  12. a pisze:

    a jaka rozgrzewke najlepiej robic przed 6w?

  13. SeBo pisze:

    Kurde jestm chudy i troche cwiczyle, przed tem po 2 dniach widze roznice :O
    xD

  14. Maki pisze:

    siema, mam 16 lat. cwicze juz 11 dzien, a efektow brak ) ;

  15. konrad pisze:

    A mozna robic a6w i pąpki i brzuszki na dodatek ??Prosze.o porade

  16. Emil pisze:

    Z moimi ćwiczeniami, odchudzaniem i 6 weidera po 5 dniu widać mięśnie brzucha ;)) polecam gorąco i seredcznie ;))

  17. anonim pisze:

    trudne :O

  18. paker pisze:

    polecam

  19. asd pisze:

    Nie polecam, po 20 seri ból jest ogromny, można powiedzieć nie można sie ruszyć. Kiedyś robiłem terach chodze na siłownie robiąć ćwiczenia seriami plus pompki i nie narzekam. Co więcej po 6W jest ból w kręgosłupie. Efekty może są, ale znikają. Polecam bardziej dziennie za pół godziny 20 pompek, jakieś min. 7 razy na dzień. Według mnie lepsze efekty, i nie boli kręgosłup, ale to tylko moja rada 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*